چگونگی بررسی وضعیت پرونده اقامت شما در تمامی استان های لهستان ۲۰۱۹

شاید شما نیز مانند اکثر خارجی هایی که در لهستان برای دریافت انواع  کارت اقامت اقدام کرده اند بر این باورید که روند بررسی کیس شما بیش از حد طولانی شده است. وقتی با این افراد صحبت می کنیم بسیاری  بر این باورند که پروسه برسی ها بسیار زمان بر و بیش از حد معقول طولانی است. عده ای حتی بر این باورند که شاید پرونده آنها مفقود شده و یا اینکه در انباشت انبوهی از پرونده ها به فراموشی سپرده شده است. 
امروز اما به شما خواهیم آموخت که چگونه روند پیگیری پرونده خود در سراسر کشور لهستان و در ادارات مهاجرت استان های مختلف را بررسی و تعقیب کنید. در اینجا یادآور می شویم که اطلاعات مذبور مستقیما از ادارات مربوطه و طی تماس ها و پاسخ هایی که از این ادارات دریافت کرده ایم به آگاهی شما میرسد.  


بررسی وضعیت اسناد و کیس شما در Mazowieckie województwo
برای اگاهی از روند بررسی پرونده اقامتی خود در این استان شما میتوانید با کلیک بر روی این لینک به صفحه مربوط به این امر مراجعه فرمایید. در ابتدای ورود به این صفحه شما دو گزینه را خواهید دید. گزینه اول سمت چپ مربوط به افرادیست که قبلا برای دریافت کارت اقدام کرده اند و شماره پرونده خود را در اختیار دارند. گزینه دوم در سمت راست برای افرادیست که به هر دلیل شماره پرونده خود را در اختیار ندارند و یا هنوز مدارک خود را کامل نکرده اند. پس از انتخاب گزینه مناسب شما به صفحه دیگری منتقل خواهید شد که در آن با توجه به کیس خود می بایست مراحل مربوطه را تا دریافت اطلاعات مورد نیاز خود طی کنید. 

بررسی وضعیت اسناد و کیس شما در  Zachodniopomorskie województwo

برای اگاهی از روند بررسی پرونده اقامتی خود در این استان برای شما دو گزینه در نظر گرفته شده است.
گزینه یک: در گزینه نخست شما می توانید با تماس تلفتی با هات لاین این اداره با شماره  ۹۱۴۴۱۲۰۰۰ از روند بررسی کیس خود مطلع شوید.
گزینه دو: با مراجعه به ادارات مربوطه و از طریق دریافت شماره مربوط به زیر شاخه اطلاعات مربوط به اتباع خارجه که به لهستانی informacji w sprawach cudzoziemców می باشد از روند بررسی کیس خود آگاه شوید. برای این کار میتوانید به دو آدرس زیر مراجعه فرمایید:
Szczecin – Wały Chrobrego Street, 4
Koszalin – Władysława Andersa Street, 34


بررسی وضعیت اسناد و کیس شما در Wielkopolskie województwo

در این استان نیز به مانند استان مازویتسکیه شما می توانید از طریق کلیک بر رو این لینک به صفحه مربوطه مراجعه نمایید. 


بررسی وضعیت اسناد و کیس شما در Województwo Dolnośląskie

برای بررسی روند کیس خود در این استان شما می بایست با کلیک بر روی این لینک در وبسایت مربوطه ثبت نام کنید و سپس وقت ملاقاتی با رییس بخش امور خارجه بگیرید. در روز ملاقات شما می توانید تمامی مراحل و روند بررسی کیس خود را از ایشان جویا شوید.

بررسی وضعیت اسناد و کیس شما در Województwo Lubelski

برای بررسی روند کیس خود در این استان شما می توانید با حظور در اداره مربوطه و مراجعه به گیشه شماره ۴۳ با رییس بخش امور خارجه دیدار کرده و شخصا روند پرونده خود را بررسی نمایید. همچنین می توانید از طریق شماره تلفن ۸۱۷۴۲۴۵۵۸ با ایشان تماس حاصل فرمایید.

بررسی وضعیت اسناد و کیس شما در Województwo Lubuskie

در این استان برای بررسی روند کیس خود میتوانید از طریق این لینک سوالات خود را پیرامون روند پیگیری پرونده تان بپرسید. همچنین می توانید از طریق تماس با شماره تلفن ۹۵۷۱۱۵۷۰۹ سوالات خود را از بخش اطلاعات برای اتباع خارجه بپرسید و در جریان امور مربوط به کیس خود قرار گیرید. 


بررسی وضعیت اسناد و کیس شما در Województwo Łódzkie

برای بررسی روند کیس خود در این استان کافیست سوالات خود را به آدرس : SO@lodz.uw.gov.pl ایمیل نمایید. همچنین می توانید از طریق تماس با شماره تلفن ۴۲۶۶۴۱۷۰۰ پیگیر روند پرونده تان باشید. 

بررسی وضعیت اسناد و کیس شما در Województwo Małopolskie

در این استان می توانید از طریق کلیک بر روی این لینک به صفحه اداره مربوطه منتقل و پس از وارد کردن شماره کیس خود اطلاعات لازم را دریافت کنید. در صورتی که شماره کیس خود را به هر دلیلی ندارید و یا در استفاده از روش اول به مشکل برخوردید می توانید از طریق آدرس ایمیل : info.opt@muw.pl و یا تماس با شماره تلفن ۱۲۳۹۲۱۸۰۴ جویای وضعیت پرونده خود باشید. 

بررسی وضعیت اسناد و کیس شما در Województwo Opolskie

برای اگاهی از روند بررسی پرونده اقامتی خود در این استان شما میتوانید با کلیک بر روی این لینک به صفحه مربوط به این امر مراجعه فرمایید. همچنین می توانید روند کیس خود را از طریق تماس با شماره تلفن  ۷۷۴۵۲۴۳۳۶ بین روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۵:۰۰ پیگیری نمایید. 

بررسی وضعیت اسناد و کیس شما درWojewództwo Podkarpackie

برای آگاهی از روند جریان کیس خود در این استان می توانید در ساعات کاری به آدرس زیر مراجعه نمایید:
Grunwaldzka Street, 15, room 51a
35-959 Rzeszów
همیچنین می توانید از طریق ارسال ایمیل به آدرس o@rzeszow.uw.gov.pl جویای کار خود باشید. 


بررسی وضعیت اسناد و کیس شما در Województwo Podlaskie

با کلیک بر روی این لینک به صفحه مربوطه ارجاع داده خواهید شد و می توانید از طریق رزرو وقت ملاقات روند جریان کیس خود را  با حظور در آن اداره بررسی کنید. همچنین می توانید از طریق دو شماره تلفن ۸۵۸۷۴۲۴۰۲ و ۸۵۷۴۳۹۳۱۵ سوالات خود را از قسمت امور مشتریان بپرسید. 

بررسی وضعیت اسناد و کیس شما در Województwo Pomorskie

با ارسال ایمیلی به آدرس zok@gdansk.uw.gov.pl وضعیت پرونده خود را بررسی نمایید. توجه فرمایید که در قسمت موضوع ایمیل موضوع سوال خود را باید بنویسید. همچنین شماره تلفن ۵۸۵۸۷۷۷۷۶ برای راهنمایی شما در این استان در نظر گرفته شده است. (متاسفانه اداره مربوطه در این استان اطلاعات شفاف بیشتری در مورد روند پیگیری کیس ها به ما نداده است. در صورت دریافت اطلاعات بیشتر شما را در جریان خواهیم گذاشت)

بررسی وضعیت اسناد و کیس شما در Województwo Śląskie

با کلیک بر روی این لینک به صفحه مربوط به طرح پرسشها ارجاع داده خواهید شد. در صفحه مربوطه می توانید سوالات خود را در قالب یک پیام برای مقامات مسٔول ارسال نمایید. 

بررسی وضعیت اسناد و کیس شما در Województwo Świętokrzyskie

با کلیک بر روی این لینک به صفحه مربوط به طرح پرسشها ارجاع داده خواهید شد. در صفحه مربوطه می توانید سوالات خود را در قالب یک پیام برای مقامات مسٔول ارسال نمایید. 


بررسی وضعیت اسناد و کیس شما در Województwo Warmińsko-mazurskie

برای بررسی شرایط کیس خود در این استان می توانید با شما تلفن ۸۹۵۲۳۲۶۱۲ قسمت امور مربوط به اتباع خارجه تماس حاصل فرمایید.  

بررسی وضعیت اسناد و کیس شما در Kujawsko-pomorskie województwie

برای بررسی شرایط کیس خود در این استان با کلیک بر روی این لینک به صفحه مربوط به این اداره ارجاع داده خواهید شد و پس از رجیستر در این سایت و وارد کردن شماره پرونده در جریان رند پیگیری پرونده خود قرار خواهید گرفت. در صورتی که به هر دلیل شماره پرونده خود را ندارید می توانید با شماره تلفن ۸۰۰۱۷۰۰۷۰ تماس حاصل فرمایید. 

تهیه و تولید مطلب: وبلاگ لهستان.

با کلیک بر روی این لینک میتوانید دیگر موضوعات مفید این وبلاگ را بخوانید. 

ممکن است برای شما مفید باشد: