برنامه جدید بازی های تیم ملی فوتبال لهستان در یورو ۲۰۲۱

برنامه جدید بازی های تیم ملی فوتبال لهستان در یورو ۲۰۲۱ اعلام شد. در ابتدا قرار بود این مسابقات از تاریخ ۱۲ جون  تا ۱۲ جولای سال ۲۰۲۰ برگزار شود، اما به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا این مسابقات به سال آینده موکول شد.

اگر مسابقات قهرمانی اروپا طبق برنامه ریزی ها برگزار می شد ، تیم ملی لهستان می بایست در مسابقه افتتاحیه با برنده گروه پلی آف ، شامل اسلواکی ، ایرلند شمالی ، ایرلند و بوسنی و هرزگوین بازی می کرد. در دو بازی بعدی لهستان می بایست در مقابل دو هم گروه دیگر یعنی اسپانیا و سوئد به میدان می رفت.


روز چهارشنبه ، یوفا برنامه جدید یورو ۲۰۲۱ را ارائه کرد و تأیید کرد که میزبانی ها بدون تغییر باقی خواهند ماند. این مسابقات در ۱۲ شهر: کپنهاگ ، آمستردام ، بخارست ، بوداپست ، دوبلین ، بیلبائو ، گلاسکو ، مونیخ ، باکو ، سن پترزبورگ ، رم و لندن برگزار خواهند شد. 

در برنامه جدید ، ترتیب دیدارهای تیم ملی لهستان بدون تغییر باقی مانده است، بنابراین در اولین بازی لهستان در تاریخ ۱۴ جون ساعت ۱۸ در دوبلین به دیدار برنده بازی های پلی آف خواهد رفت. در بازی دوم لهستان در تاریخ ۱۹ جون ساعت ۲۱ در شهر بیلبائو به مصاف تیم اسپانیا خواهد رفت و در آخرین بازی مرحله گروهی لهستان دوباره در دوبلین پایتخت کشور ایرلند در تاریخ ۲۱ جون ساعت ۱۸ با تیم سوئد بازی خواهد کرد.

تولید خبر و محتوا: وبلاگ لهستان