از امروز می توانید برای واکسن کرونا در لهستان ثبت نام کنید

ثبت نام واکسن کرونا از امروز آغاز می شود. لهستان از ابتدای سال ۲۰۲۱ واکسیناسیون پروژه واکسیناسیون عمومی در کشور را آغاز کرده است. بنا بر اعلام دولت لهستان ثبت نام برای افراد بالای ۸۰ سال به همراه اعلام زمان دقیق انجام واکسیناسیون می باشد و این بدان معناست که این افراد پس از انجام ثبت نام تاریخ، زمان و مکان انجام واکسیناسیون را دریافت خواهند کرد. 

همچنین دولت لهستان اعلام کرده است که ثبت نام برای دیگر افراد بالای ۱۸ سال همزمان با سالمندان از روز ۱۵ ژانویه آغاز خواهد شد با این تفاوت که زمان دقیق انجام واکسیناسیون ب این افراد اعلام نخواهد شد و متقاصیان می بایست منتظر اعلام فرارسیدن نوبت خود بمانند. 

تمامی متقاضیان دریافت واکسن کرونا در لهستان می توانند با مراجعه به وبسایت طراحی شده برای این منظور، ثبت نام نمایند. برای ورود به وب سایت ثبت نام اینجا کلیک کنید. 

پس از پر کردن فرم و انجام مراحل ثبت نام برای شما ایمیلی شامل اطلاعات ثبت نامتان فرستاده می شود. این ایمیل تنها برای افراد بالای ۸۰ سال حاوی تاریخ و زمان دقیق واکسیناسیون می باشد. دیگر افراد بالای ۱۸ سال که ثبت نام می نمایند میبایست تا زمان فرارسیدن نوبت خود که بستگی به سن و درجه حساسیت شغلی افراد دارد منتظر بمانند. 

انجام مرحله اول واکسیناسیون که شامل افراد شاغل در مشاغل پزشکی و پیراپزشکی بوده است هم اینک به پایان رسیده است و دولت اینک قصد دارد تا واکسیناسیون سالمندان را آغاز نماید. 

تهیه و نگارش خبر: وبلاگ لهستان