از سر گیری پرواز های بین المللی و بازگشایی مرزها در لهستان

نخست وزیر ماتئوس موراویلسکی روز چهارشنبه اعلام کرد: پرواز های بین المللی از روز سه شنبه ، ۱۶ ماه جون ، از لهستان از سر گرفته خواهند شد.

رئیس دولت از  افتتاح مرزهای لهستان برای شهروندان اتحادیه اروپا و بازگشت پروازهای خارجی خبر داد. ساکنان کشورهای اتحادیه اروپا از تاریخ ۱۳ جون قادر به عبور از مرزها به لهستان بدون کنترل خواهند بود. همچنین ترافیک هوایی بین المللی سه روز پس از آن از سر گرفته خواهد شد.  
 

انجام پروازهای بین المللی از ۱۶ جون امکان پذیر خواهد بود ، هرچند به نظر می رسد شرکت های هواپیمایی حداقل به یک یا دو هفته زمان جهت سازگاری با دستورالعمل ها و قوانین جدید در زمینه پیشگیری از انتشار ویروس نیاز دارند. وی همچنین افزود: ما در حال حاضر تصمیم گیری در مورد مرزها را برای کشورهای اتحادیه اروپا محدود می کنیم. ما باید ارتباطات تجاری با کشورهای اتحادیه اروپا را در اسرع وقت احیا کنیم

بازگشایی مرز ها و ترافیک هوایی در لهستان بدان معنا نیست که لهستانی ها بدون نیاز به قرنطینه قادر به پرواز و رفتن به هر کشور اتحادیه اروپا باشند. به عنوان مثال کشور همسایه لهستان اسلواکی همچنان مرزهای خود را با لهستان بسته نگه خواهد داشت. 

تهیه و تولید محتوا: وبلاگ لهستان