اپلکیشن جدید وزارت خارجه لهستان برای مسافران لهستانی در دوران کرونا

وزارت امور خارجه لهستان روز جمعه از آغاز به کار اپلیکیشن رسمی خود برای کمک به سفر شهروندان لهستانی در دوران پاندمی کرونا خبر داد. 

پیوتر واوژیک معاون وزیر امور خارجه لهستان اعلام کرد: این اپلیکیشن که Polak za Granicą ( لهستانی خارج از مرز) نام دارد با هدف آگاهی رسانی به مسافران لهستانی در مورد شرایط کشوری که قصد سفر به آن در دوران پاندمی کرونا  را دارند طراحی و راه اندازی شده است. 

وی افزود این اپلیکشین حاوی اطلاعات موجود در مورد وضعیت همه گیری کرونا، قوانین و مقررات و محدودیت های احتمالی در مورد سفر افراد از لهستان به کشور های مقصد سفر می باشد. 

اپلیکیشن مزبور همچنین شامل اطلاعات تماس و آدرس تمامی اماکن دیپلماتیک لهستان در تمام کشور های جهان و چگونگی دسترسی به انها می باشد. اطلاعات موجود در این اپلیکیشن دائما و با تغییر قوانین هر کشور به روز رسانی می شود.

دریافت اپلیکیشن از گوگل پلی برای گوشی های اندروید: اینجا کلیک کنید

دریافت اپلیکیشن از اپ استور برای  گوشی های  ایفون: اینجا کلیک کنید

وی همچنین از لهستانی ها خواست تا در صورت عدم ضرورت از سفر به خارج از قلمرو لهستان خودداری و پیش از سفر به خارج از لهستان حتما واکسن کرونا را دریافت کنند. 

برای آگاهی از قوانین کشور مقصد خود کافیست پس از نصب اپلیکیشن بر روی گوشی تلفن همراه خود و ورود به آن، نام کشور مقصد را در محل مورد نظر تایپ کنید. 

نگارش و انتشار مطلب: وبلاگ لهستان.

بازنشر و اشتراک مطالب با ذکر منبع و قراردادن لینک منبع بلا مانع است.