انرژی لندیا بزرگترین پارک سرگرمی لهستان

اگر در این روزهای تابستان به دنبال مقصدی برای سفر و تفریحات هیجان آور به همراه خانواده و فرزندان خود هستید، پیشنهاد ما به شما بزرگترین مرکز تفریحات کشور لهستان موسوم به انرژی لندیا Energy Landia می باشد. 
این مرکز در محلی به نام زاتور Zator با مساحتی معادل ۷۰ هکتار میزبان علاقه مندان به شهر بازی ها و تفریحات بسیار هیجان انگیز است. امکانات موجود در این شهر بازی مناسب برای تمامی سنین طراحی و ساخته شده است و تمامی افراد با هر سنی می توانند در آن لذت یک روز خوب و به یاد ماندنی را تجربه کنند. این مجموعه دارای انواع ترن های هوایی، بخش خانوادگی، بخش کودکان، سه استخر بزرگ، پارک ابی و بخش مخصوص کودکان کم سن و سال می باشد. 



انرژی لندیا در محلی به نام زاتور بین دو شهر کاتو ویتسه و کراکوف واقع می باشد. اگر با خودروی خود سفر می کنید، کافیست که Energylandia را در جی پی اس تلفن یا خودروی خود سرچ کنید و به راحتی به این محل هدایت شوید. همچنین جهت رفاه حال افرادی که با وسایل نقلیه عمومی قصد دارند به این مرکز بروند، همه روزه اتوبوس هایی از هر دو شهر کاتو ویتسه و کراکوف افراد را به این محل منتقل می کنند. هزینه بلیط رفت و برگشت به این مرکز ۲۹ زلوتی برای هر نفر می باشد. جهت اطلاع از محل و ساعات حرکت اتوبوس ها اینجا کلیک کنید. همچنین می توانید از این دو شهر به وسیله ترن به این پارک تفریحی بروید. جهت سهولت حمل نقل ترن های ویزه موسوم به چوچو شما را از ایستگاه مرکزی قطار زاتور به انرژی لندیا منتقل خواهند کرد. ( و بلعکس )