ماراتون Orlen این یکشنبه در ورشو. اطلاعات و فرم ثبت نام شرکت کنندگان

با آغاز فصل گرما، امسال نیز به مانند سالهای گذشته شهر ورشو میزبان دوندگان ماراتون خواهد بود. ماراتون شهر ورشو که کمپانی نفتی Orlen اسپانسر اصلی آن می باشد قرار است در روز یکشنبه 14 آوریل برگذار شود. قرار است هزاران دونده در این روز مصافت 42 کیلومتر و 195 متری این ماراتون را در گذر از چهار منطقه شهر ورشو شامل : پراگا چنوبی ، موکوتوف، شرود میشچه و ژولیبوش بدوند.
این مسابقه از محل استادیوم PGE Narodowy آغاز خواهد شد. پارک Skarzyszewski ، خیابان واشینگتن، ساسکا و خیابان اگیپسکا اولین مکان هایی خواهند بود که دوندگان از آن عبور خواهند کرد. به همین مناسبت روز یکشنبه در مناطق زیادی از شهر ورشو محدودیت های ترافیکی اعمال خواهد شد. 
همچنین قرار است در کنار ماسبقه ماراتون اصلی یک مینی مارتون هم با اسپانسری شرکت OSHEE به مصافت 10 کیلومتر به مانند هر سال برگذار شود. افرادی که توانایی شرکت در ماراتون اصلی را ندارند می توانند با شرکت در این مینی ماراتون خود را محک بزنند. 


نقشه مسیر مسابقه ماراتون ورشو

شرکت در این ماراتون ها برای همگان آزاد است. تمامی شرکت کنندگان برای شرکت در این مسابقات می بایست ثبت نام انجام دهند. ثبت نام در این ماراتون بسیار ساده و از طریق اینترنت انجام میگیرد. اگر شما هم مایلید که در این رویداد ورزشی شرکت کنید میتوانید در اینجا ثبت نام کنید

تصویر مدال نفرات برتر این مسابقه  


تصاویر مربوط به همین مسابقه در سالهای گذشته